Waluta

Często zadawane pytania

Jak zrobić zakupy w sklepie Planowaki.pl?

  1. Zakupy w naszym sklepie nie wymagają rejestracji, ale możesz się zarejstrować jeżeli chcesz mieć dostęp do histrorii swoich zamówień i dokonywać kolejnych zamówień bez wypełniania formularza.
  2. Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
  3. Wybierz towa, kliknij link "włóż do koszyka" lub ikonę koszyka. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
  4. Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony i podaj ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
  5. Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
  6. Zaznacz formę przesyłki (pocztowa lub kurierska).  
  7. Wybierz sposób płatności: płatność za pobraniem, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku),  lub płatność online obsługiwane przez Przelewy24 i PAYNOW. Obsługiwane opcje płatności to
  • Santander
  • ING Bank Śląski
  • Santander-Przelewy24
  • Płacę z Inteligo
  • Płacę z iPKO (PKO BP)
  • BNP Paribas
  • Credit Agricole
  • Bank Millenium
  • Toyota Bank
  • Bank PEKAO S.A.
  • Sky Cash
  • Płace z Alior Bankiem
  • Płać z BOŚ
  • Płać z ING
  • Płacę z CitiHandlowy
  • Alior - Raty
  • Płac z Plus Bank
  • mBank - Raty
  • e-transfer Pocztowy 24
  • Banki Spółdzielcze
  • Bak Nowy S.A.
  • VeloBank
  • BLIK
  • Przekaz tradycyjny
  • PayPo
  • karta płatnicza
  • mBank - mTransfer
  • ApplePay
  • Google Pay
  • PayPal
  • Kasa Stefczyka
  1. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję "przelew dowolny" - otrzymasz także dokładne dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
  2. Kolejnym krokiem jest wysłanie pieniędzy na nasze konto (jeśli wybrałeś przelew dowolny podczas składania zamówienia).
  3. Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie kierowane jest do realizacji - w tym momencie zmienia się status zamówienia, który możesz monitorować na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu.
  4. Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od złożenia zamówienia.
  5. Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
  6. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
  7. Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.

 

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Tak. System logowania, powiadamiania o zakupach i potwierdzania oraz weryfikacja i formy płatności gwarantują bezpieczeństwo. Strona posiada certyfikat SSL. Sklep jest prowadzony legalnie przez firmę Brooklyn z siedzibą we Włodzimierzowie, ul. Zielona 1, 97-330 Sulejów. Dane podawane podczas rejestracji oraz dane do wysyłki nie są przekazywane osobom/firmom trzecim.

 

Jaki jest termin i koszt dostawy?

Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy GRATIS na terenie Polski

Wysyłka do paczkomatu INPOST: 14 zł (ta opcja jest dostępna dla wybranych produktów ponieważ nie wszystkie paczki mieszczą się do Paczkomatu)
Kurier INPOST: przy wpłacie na konto: 14 zł, za pobraniem: 16zł
Kurier DPD: przy wpłacie na konto 18 zł, za pobraniem 22 zł
DPD Pickup (Odbiór w punkcie): przy wpłacie na konto 18 zł, za pobraniem 22 zł

CZAS REALIZACJI: wysyłka 1-2 dni roboczych (najczęściej 1 dzień) + czas dostawy 1-2 dni robocze (najczęściej 1 dzień).

Wysyłamy towar za granicę do Austrii, Belgii, Czech, Francji, Irlandii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Słowacji, Szwecji, na Węgry - te formy wysyłki są dostępne podczas składania zamówienia w sklepie

 

Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem- co zrobić?

Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem (został wysłany inny niż zamówiony rozmiar lub wzór). W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dokumentem niezbędnym w przypadku reklamacji jest rachunek lub faktura. Niezgodny z zamówieniem towar jest wymieniany na prawidłowy. Koszty odesłania niezgodnego towaru i wysyłki właściwego pokryawa Sprzedający.

 

Czy produkty są zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas transportu?

Przesyłki są bardzo starannie pakowane i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności dostawcy protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia protokołu do siedziby Wykonawcy.